wtorek, 14 kwietnia 2015

Czy opłaca się kupować VIP'a na rok ?

Czesć ;3
Chciałabym poruszyć temat na temat VIP'a na rok ;3.
Opowiem Wam czy warto go kupić czy nie ?
 Jak wiecie istnieją 3 rodzaje VIP'a. Czyli: ,,Zwykły VIP" , ,,VIP Elite" oraz ,,VIP Star".

1. VIP nie jest tani.
Oczywiście przed kupnem VIP'a bierzecie pod uwagę jego cenę.  
Oczywiście ten ,,Super wypasiony VIP :P" kosztuję prawię 200 zł.
A za tę 200 zł możecie kupić bardzo dobry aparat/kamerę,
Fajne buty np. Nike, Vans itp.
Oraz wiele innych lepszych rzeczy.
Bo 200 zł to kupę pieniędzy :P.

2. VIP zniknie.
Po roku czasu VIP w końcu zniknie. Po co wydawać kasę na rzecz która i tak zniknie ? Moim zdaniem opłaca się bardziej kupować te tańsze vip'y np. na tydzień, miesiąc itd. No bo buty czy kamera nie zniknął. I nie wydasz tyle kasy co na VIP'a na rok xd .

3. Gra po jakimś czasie Ci się znudzi.
Kiedy VIP jest za długi, gra może ci się po prostu znudzić. Macie mnóstwo kasy,diamentów i nie macie ich na co wydawać, bo np. kupiłaś/łeś już wszystkie animki. Masz wysoki lvl dorównujący ALAKINDZE - osiągnąłeś szczyt. No i co dalej ?.

4. VIP'a na rok trudno kupić.
Taa te wszystkie procesy z przelewami itp. Są monotonne i długie.. A bardzo często dostajesz powiadomienie, że transakcja została odrzucona i tak w kółko.
Aż się odechciewa ._.
Więc nie widzę sensu kupowania VIP'a na rok. Zastanów się parę razy czy go kupić czy nie.
Mam nadzieję , że pomogłam i doradziłam :3 . Zapraszam do kolejnych postów.


1 komentarz:

  1. To lepiej jest wydawać te 40 zł co miesiąc, niż np. kupić VIP'a na rok w promocji, tak?

    OdpowiedzUsuń