Hej :P
Poruszę temat , który zdarza się coraz częściej, czyli: DLACZEGO NIE WARTO HACKOWAĆ?!.
Wiele z Was chce mieć VIP'a jednak rodzice się nie zgadzają itp.Więc kusi Was pobranie typowego "hacka", który miałby umożliwić Wam zdobycie "darmowego Vip'a", fame , sc i diamonds.Jednak jak każdy hack jest nielegalny i niebezpieczny.No kusicie się na takiego hacka, pobieracie, hackujecie sb vip'a na dajmy rok, 1000000 sc, 1000 diamonds i np.99999 fame.Jest świetnie ._. Taak! mam darmowego Vip'a ._. . Taaa. Wchodzicie na drugi dzień chcecie się zalogować, patrzycie a tu nie możesz się zalogować bo MSP dało ci ban na konto i twoje IP. Mało tego do twojego komputera dostaje się najgorszy wirus tak zwany "Trojan","koń trojański" itp.Co się z tym wiąże ?. Zepsucie komputera i systemu c:. Jeszcze Was to nie przekonało ?.Opowiem Wam historię pewnej dziewczynki.Pewna Marta miała 6 lvl na MSP. Marzyła o Vip'ie, wysokim levelu....
Poszperała po necie i znalazła "super bezpieczny, darmowy hack". Pobrała go.Załadowała vipa wszystko było dobrze. Kiedy na drugi dzień weszła na MSP jej konto było zbanowane na zawsze, razem z IP. Dziewczynka się załamała, była bardzo zła na siebie, że pobrała tego hacka. Tydzień później, ktoś zapukał do drzwi Marty i jej rodziców. To była policja. Zabrali rodziców dziewczynki pod zarzutem hackerstwa.Mieli rozprawę w sądzie. Rodzice Marty trafili na 20 lat do więzienia.Marta trafiła do domu dziecka, kiedy ukończyła 18 lat opuściła dom dziecka , wylądowała na ulicy bez środków do życia. Dom w którym Marta wraz z rodzicami mieszkała był zajęty przez rząd.Nie mogła tam mieszkać , bo nie miała prawa do tego domu. Marta była bezdomna. Chciała odwiedzić rodziców w więzieniu, ale dowiedziała się , że jej rodzice popełnili samobójstwo rok temu.Dziewczyna do końca życia żałowała swojej decyzji,a to wszystko stało się tylko dlatego,że pobrała w internecie hacka...Teraz Was przekonałam ?. Mam nadzieje ;3. Do zobaczenia w kolejnym poście papa! :3

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz